Slide
Slide
Slide
Slide
Slide
Slide
Slide
Slide
Slide
Slide
Slide
Slide
Slide

Evoluția comunicării omagiată prin marca poștală românească

Miercuri, 6 mai 2015, a avut loc lansarea emisiunii de mărci poștale dedicate excelenței în comunicare și aniversării The Group 10 ani – Excelența în Comunicare. De la tăblițe la tabletă – evenimentul desfășurându-se la sediul agenției de comunicare.

La această manifestare a fost prezentă conducerea agenției The Group, Zoltan Szigeti – președinte și Mihaela Nicola – CEO, alături de echipa agenției și susținători ai companiei din mass-media.

Evenimentul a debutat prin proiecția a două filme realizate de agenție. Un material video a fost dedicat mărcii poștale și procesului de realizare a acesteia – de la machetă la tipar,
fiind prezentate etapele grafice și tehnologice ce stau la baza tipăririi timbrelor. Cel de-al doilea film a reprezentat o încununare a succeselor The Group, prezentate prin testimonialele clienților agenției.

Alocuțiunile au fost deschise de Mihaela Nicola, CEO The Group, care a rezumat în câteva cuvinte activitatea agenției și a vorbit despre rolul mărcii poștale în era digitală:

“Î-o lume din ce în ce mai orientată către comunicarea instant, mijlocită de noile tehnologii, timbrul rămâne un simbol al statorniciei și al valorii cuvântului tipărit. Obiect miniatural de artă, timbrul însoțește stări și împărtășește emoții, construiește punți și comprimă distanțe, astfel încât un proiect filatelic dedicat performanțelor profesionale în industria comunicării, este un reper și în același timp o pledoarie pentru excelență în comunicare, care ne onorează și ne obligă să continuăm să fim… altfel.”,a declarat Mihaela Nicola.

La rândul său, Cristina Popescu, Director General Romfilatelia, a prezentat pe scurt istoria mărcii poștale, amintind de momentul premergător apariției și dezvoltării filateliei ca domeniu și hobby, și anume emiterea primului timbru din lume, cunoscut sub numele de Penny Black, în Marea Britanie, la 6 mai 1840, precum și de acel moment care a marcat apariția filateliei în țara noastră – primele mărci poștale românești, seria Cap de bour, emise în Moldova, în 1858.

Făcând astfel o paralelă între istoria timbrului și evoluția comunicării de-a lungul timpului, Cristina Popescu a evidențiat importanța mărcii poștale în procesele de interacțiune și comunicare, însemnătate ce s-a păstrat în ciuda noilor tehnologii apărute pe piață, scrisoarea și implicit timbrul dăinuind astfel în timp ca instrumente de comunicare ce inspiră emoție și trezesc sentimente.

“Romfilatelia omagiază, prin emisiunile sale, instituții simbol, personalități ale României și companii care au un rol important în economia românească. Un timbru reprezintă, prin sine, un instrument de comunicare, condensând sensuri și mesaje în imagini-simbol. Timbrul acestei emisiuni evocă, pe de o parte, evoluția comunicării de-a lungul vremii, prezentând metaforic progresul ‹‹ de la tablițe la tabletă ›› și celebrează, pe de altă parte, Excelența în Comunicare la aniversarea The Group 10 ani”, a declarat Cristina Popescu.

La ceas aniversar, Directorul General Romfilatelia a transmis un mesaj de felicitare echipei The Group, imortalizat în cartea de onoare a agenției.

Prezentarea emisiunii filatelice Excelența în Comunicare. De la tăblițe la tabletă a fost marcată prin dezvelirea panoului de lansare și semnarea acestuia de către Președintele și CEO-ul The Group, Mihaela Nicola adresând mulțumiri călduroase Romfilatelia pentru colaborarea de succes și realizarea primului proiect filatelic dedicat unei companii din piața românească de comunicare.

WordPress Image Gallery Plugin

Acasa
Colecții
Evenimente
Magazin
Search